Mivel lustaságom jelenleg határtalán, ezért nem irogatok, hanem felrakom utitársunk VörösZoli leírásá (idönként közbeszurok)t:
"Elso nap pentek, 17.00-kor indultunk Bprol oten és fel 9 tajan mar
Nyiregyen, vedeltuk MGP
soret (kivéve MGP) es ettuk a hidegtalat amit szerzett (Illetve mentettük a menthetot Istitol). Itt megismerkedtem a tobbi
ATIC-ossal is.
kosz meg1szer.Elso nap le Debrecenbe majd at Artandnal a hataron, Nagyvarad fele,
at a Kiralyhagon, mely Erdely hatara volt.
Tovabbmenve megalltunk egy falunal mely arrol nevezetes, hogy a haz teteje
fontosabb az aljanal,
vagyis a lenyeg az, hogy minel diszesebb tetot epitsenek, de altalaban a
nagy igyekezetben a haz
befejezesere mar nem jut eleg kapacitas. Erdekes volt.
Kolozsvaron mentunk egy kort a belvarosban majd tovabb alltunk,
es Torocko fele vettuk az iranyt.Bar elotte egy mesterseges toban
megfurodtunk, az ut minoseg kritikus volt,
de a kornyezo taj karpotolt minket. Alkonyatkor erkeztunk es sokat
gyonyorkodtunk a telepules fole magasodo
, a lenyugvo nap altal megfestett Szekelykoben. Itt meg is aludtunk, egy
maganszallason.
A szallasokra elmondhato, hogy nagyon kitettek magukert a vendeglatok barhol
Erdelyben.
Ja igen kutviz volt, csapviz helyett, hat ilyen jot meg nem ittam mint
abbol.Masnap egy patak volgyeben motorztunk tovabb, megneztuk a vajda varat,
megpihentunk Nagyenyeden,
majd Marosvasarhelyen. Megtanultuk, hogy a sarga jelzesu utakat meg
enduroval is fenntartassal kell
kezelni, es a teheneknek ugyanannyi joguk van az uton tartozkodni, mint
nekunk. Kaptunk egy esot,
es Szovata fele indultunk. Itt megfurodtunk a Mogyoros toban(Ez egy 27 fokos
sos to), sajnos a Medve tó zárva volt,
ami nyitáskor eléri a 42 fokot is. Innen Gyergyószentmiklósra tekertünk át,
és a Transalpom elkezdett kihagyni.
Gondoltam, biztos szar a benzin.. ja es lekarcoltam Garesz baratom
motorjanak az oldalat :-( is.Harmadnap, oriasi reggeli utan, egyik résztvevonek le kellett lépnie,
Gyilkos to, gyertyacsere a Transalpon
mert azt hittem az szarakodik, Bekas szoros, ez hihetetlen, viztarozokerules
klassz szerpentinen, Lazarfalva
var(kastely) a domb ala epitve,Csikszereda,Tusnadfurdo szallas.Negyednap Szent Anna tó, Vulkan kratereben, majdnem kor alaku, nagyon szep,
a batrabbak megfurodtek,
de szerintem nagyon huvos ido volt ehhez. Irany Segesvar, Kozep Europa egyik
legepebben megmaradt,
ovarosa, vara... Erdemes volt megallni. Majd Fogaras, itt a varat
megtekintettuk, majd egy pizza elfogyasztasa utan, a
helyiektol kinyertuk merre keressunk szallast. A fogarasi havasok labanal
aludtunk.
Ugy dontottem hazamegyek mert utkozben kiderult, hogy a gyujtasdobozaim,
bizonytalankodnak, es nem mertem
tovabb kockaztatni.Szerencsere nem kellett egyedul indulnom ,mert Balazsnak
is indulni kellett hazafele.Ötödnap, hazaindultunk volna de elobb felkapattunk a Fogarasi havaokra, es
kb 2000m magasan egy panzioban egy kis
to mellett csicsa-t (kulonfele daralt husok faszenen sutve) reggeliztunk.
Innen teptunk haza, egyszer gyosrhajtasert a rendor levett minket 80km/h-
30Euro .
6 korul voltunk a hataron en fel 12-re ertem Veszprembe..."Na mi még maradtunk egy napot, de a végén mi is kétfele váltunk, egy csapat az eredeti
határátláponél jött vissza, egy másik pedig a Maros völgyét nézte meg..
De még elég emberi idoben megérkezett mindkét különitmény a hazai dokkokba.A motorrol nagyon meg lettem volna a Transalppal elegedve HA nincs ez a
gyujtasmizeria...
Igy egy szemellyel nem faradtam el egszer sem, nem fajt a hatsom, az 50LE
tokeletesen eleg volt,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ide tessék irni!!!! De gyorsan!